Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Podrška klijnetima i korisnički servisi

Call Center Supervisor

Prosečna plata za Republika Srbija je
Na platu zaposlenog utiče nekoliko faktora, pre svega region u kome rade, dužina iskustva, veličina kompanije i drugo.
Uporedite svoju platu sa drugim ljudima na istoj poziciji i u istom regionu besplatno i anonimno
80% ljudi zarađuje:
87K - 190K RSD
10% zarađuje manje 87K RSD
10% zarađuje više 190K RSD

Plate u anketi su izražene u neto.

Na osnovu ankete o platama InfoPlate.rs, 80% ljudi na poziciji $pozicije u zemlji $zemlje zarađuje između 86 878 RSD i $mak mesečno $salari_tipe.

10% zaposlenih zarađuje manje od 86 878 RSD, a 10% ljudi zarađuje više od $mak.

Anketa se zasniva na podacima zaposlenih, očišćenim od ekstremnih i duplih vrednosti. Popunjavanjem besplatne, anonimne ankete, dobićete tačnije poređenje plata sa drugim ljudima koji rade na istoj poziciji kao i vi.

Opis radne pozicije

  • Nadgledanje svakodnevnih operacija pozivnog centra kako bi se obezbedila efikasnost i efektivnost pružanja usluga.
  • Nadzor i obuka agenata pozivnog centra kako bi se poboljšale njihove performanse i veštinе za rad sa klijentima.
  • Praćenje metrika poziva i pokazatelja performansi kako bi se identifikovale oblasti za poboljšanje.
  • Rješavanje eskaliranih upita klijenata i rešavanje složenih problema u 者i kupu.
  • Razvijanje i sprovođenje politika i procedura kako bi se poboljšao kvalitet usluge i operativna efikasnost.
  • Sprovođenje redovnih evaluacija performansi i davanje konstruktivnih povratnih informacija članovima tima.
  • Osiguravanje usklađenosti sa politikama kompanije i propisima industrije.
  • Saradnja sa drugim odelenjima kako bi se ispunile potrebe klijenata i poboljšale ponude usluga.
  • Pripremanje izveštaja o performansama pozivnog centra, povratnim informacijama klijenata i produktivnosti tima.
  • Stvaranje pozitivnog radnog okruženja koje podstiče timski rad i angažovanost zaposlenih.
  • Pomaganje u procesu regrutacije i integracije novog osoblja pozivnog centra.
  • Pružanje informacija o trendovima industrije i najboljim praksama kako bi se poboljšalo pružanje usluga.

Za kompanije - steknite samopouzdanje u odlučivanju o platama

Pošteno odredite plate zaposlenih. U tome će vam pomoći detaljan izveštaj o platama. Uvek ćete imati pri ruci relevantne podatke o platama.

Najčešći put karijere zaposlenog

Grafikon pokazuje kako zaposleni najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na ime pozicije da biste se upoznali sa podacima o platama.

Pozicija Call Center Supervisor - Podrška klijnetima i korisnički servisis na tržištu rada

Ova pozicija
je na rangu plata na

156 mestu

Zastupljenost žena na položaju

n/a

Prosečna starost ispitanika u poziciji

44

530. mesto

Portir, Osoblje za pružanje informacija

Privremeni i niskokvalifikovani poslovi

Salary group 1

49 280 - 58 302 RSD

157. mesto

Menadžer postrojenja/objekta

Menadžerski posao

Salary group 2

76 765 - 217 073 RSD

156. mesto

Call Center Supervisor

Podrška klijnetima i korisnički servisi

Salary group 2

86 878 - 189 757 RSD

155. mesto

Servisni inženjer

Mašinstvo

Salary group 2

1. mesto

Generalni direktor

Viši menadžment

Salary group 3

164 973 - 700 285 RSD

Da li je ovaj opseg plata prevelik?

Prosečnu platu u vašem regionu možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika

Uporedite svoju platu sa drugima.

Dobijte detaljne informacije o platama u vašoj zemlji

Podaci za odluke o platama
Izveštaj o platama
99,00 EUR*
Pristup za 1 korisnika
Idealno za jednokratnu analizu određenog radnog mesta.