Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Podrška klijnetima i korisnički servisi

Plata za poziciju Call Center Supervisor, Republika Srbija

Prosečna plata za Republika Srbija je
Na platu zaposlenog utiče nekoliko faktora, pre svega region u kome rade, dužina iskustva, veličina kompanije i drugo.
Uporedite svoju platu sa drugim ljudima na istoj poziciji i u istom regionu besplatno i anonimno
80% ljudi zarađuje:
81K - 197K RSD
10% zarađuje manje 81K RSD
10% zarađuje više 197K RSD

Plate u anketi su izražene u neto.

Na osnovu ankete o platama InfoPlate.rs, 80% ljudi na poziciji $pozicije u zemlji $zemlje zarađuje između 81 219 RSD i $mak mesečno $salari_tipe.

10% zaposlenih zarađuje manje od 81 219 RSD, a 10% ljudi zarađuje više od $mak.

Anketa se zasniva na podacima zaposlenih, očišćenim od ekstremnih i duplih vrednosti. Popunjavanjem besplatne, anonimne ankete, dobićete tačnije poređenje plata sa drugim ljudima koji rade na istoj poziciji kao i vi.

Koji posao obično obavlja Call Center Supervisor

  • Nadgledanje svakodnevnih operacija pozivnog centra kako bi se obezbedila efikasnost i efektivnost pružanja usluga.
  • Nadzor i obuka agenata pozivnog centra kako bi se poboljšale njihove performanse i veštinе za rad sa klijentima.
  • Praćenje metrika poziva i pokazatelja performansi kako bi se identifikovale oblasti za poboljšanje.
  • Rješavanje eskaliranih upita klijenata i rešavanje složenih problema u 者i kupu.
  • Razvijanje i sprovođenje politika i procedura kako bi se poboljšao kvalitet usluge i operativna efikasnost.
  • Sprovođenje redovnih evaluacija performansi i davanje konstruktivnih povratnih informacija članovima tima.
  • Osiguravanje usklađenosti sa politikama kompanije i propisima industrije.
  • Saradnja sa drugim odelenjima kako bi se ispunile potrebe klijenata i poboljšale ponude usluga.
  • Pripremanje izveštaja o performansama pozivnog centra, povratnim informacijama klijenata i produktivnosti tima.
  • Stvaranje pozitivnog radnog okruženja koje podstiče timski rad i angažovanost zaposlenih.
  • Pomaganje u procesu regrutacije i integracije novog osoblja pozivnog centra.
  • Pružanje informacija o trendovima industrije i najboljim praksama kako bi se poboljšalo pružanje usluga.

Za kompanije - steknite samopouzdanje u odlučivanju o platama

Pošteno odredite plate zaposlenih. U tome će vam pomoći detaljan izveštaj o platama. Uvek ćete imati pri ruci relevantne podatke o platama.

Najčešći put karijere zaposlenog

Grafikon pokazuje kako zaposleni najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na ime pozicije da biste se upoznali sa podacima o platama.

Pozicija Call Center Supervisors na tržištu rada

Ova pozicija
je na rangu plata na

174 mestu

Zastupljenost žena na položaju

n/a

Prosečna starost ispitanika u poziciji

n/a

473. mesto

Domar u školi

Obrazovanje, naučni i istraživački rad

Salary group 1

49 280 - 64 786 RSD

175. mesto

Zidar

Građevina i nekretnine

Salary group 2

65 484 - 217 616 RSD

174. mesto

Call Center Supervisor

Podrška klijnetima i korisnički servisi

Salary group 2

81 219 - 196 760 RSD

173. mesto

Inženjer obrade drveta

Obrada drveta

Salary group 2

83 023 - 194 553 RSD

1. mesto

Lead developer

Informacione tehnologije

Salary group 3

297 217 - 706 775 RSD

Da li je ovaj opseg plata prevelik?

Prosečnu platu u vašem regionu možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika

Uporedite svoju platu sa drugima.

Dobijte detaljne informacije o platama u vašoj zemlji

Podaci za odluke o platama
Izveštaj o platama
99,00 EUR*
Pristup za 1 korisnika
Idealno za jednokratnu analizu određenog radnog mesta.

Često postavljana pitanja i odgovori o plati na poziciji Call Center Supervisor.

Neto plata na poziciji Call Center Supervisor kreće se između 71 334 RSD i 313 344 RSD mesečno. Za precizno poređenje preporučujemo da uporedite svoju platu putem upitnika na InfoPlate.rs, čime ćete dobiti tačniji uvid u platu uzimajući u obzir region u kojem radite.

Najbolje plaćeni zaposleni na poziciji Call Center Supervisor imaju ukupnu neto platu od najmanje 196 760 RSD mesečno.

10% najbolje plaćenih zaposlenih na ovoj poziciji imaju ukupnu neto platu veću od 196 760 RSD mesečno, dok 10% najlošije plaćenih imaju manju od 81 219 RSD mesečno. Učestvovanjem u našem platnom upitniku dobijate precizno poređenje vaše plate sa prosekom na tržištu uzimajući u obzir region u kojem radite.

Nakon 5 godina rada na poziciji Call Center Supervisor zarađuje se 142 911 RSD mesečno u netu.

Za pregovaranje o plati treba se dobro pripremiti. Preporučujemo da se tokom pregovora o plati fokusirate na sledeće:
  • saznajte trenutnu tržišnu vrednost pozicije – na InfoPlate.rs to možete saznati besplatno i anonimno
  • isticanje iskustva i rezultata – dobro je pravilno tempirati razgovor o plati
  • proširene odgovornosti – ako radite više od svoje uloge i zaduženja
  • pripremite alternative – ako nije moguće povećanje plate, postoje i druge opcije (bonusi, dodatni godišnji odmor itd.)

Podaci o platama potiču iz platnog upitnika, gde svako može anonimno da uporedi svoju platu sa ostalim zaposlenima na istoj poziciji. Ove podatke čistimo i obrađujemo prema našoj metodologiji. Za poziciju Call Center Supervisor trenutno imamo prikupljeno manje od 20 proverених ispitanika.