Zaposleni ste na poziciji Šef korisničke podrške u Republika Srbija? Zanima vas poređenje vaše plate s drugim ljudima na istoj pozicji?
Idete na intervju ili treba da pregovarate o visini plate i zanima vas koji iznos je odgovarajući za vašu poziciju?
Lako je! Odgovorite na kratak upitnik i saznaćete iznos plate za poziciju Šef korisničke podrške u Republika Srbija.*
Uporedite svoju platu sa drugima.Opis radne pozicije
- Odgovornost za vođenje tima za korisničku podršku
- Kreiranje strategije, smer korisničke podrške i naknadna primena,
- Podrška, timsko treniranje, rešavanje zahtevnih kupaca
- Pratite rešavanje problema kupaca od prijema do rešenja
- Poboljšanje usluga, povećanje angažovanja kupaca i omogućavanje organskog rasta
- Rešavanje žalbi i pravljenje izveštaja
- Pružanje informacija klijentima kompanije, telefonska i e-mail komunikacija
- Poboljšanje efikasnosti korisničke podrške i stvaranje metodoloških smernica za kontakt sa korisnicima
Raspon plata za srodne pozicije u kategoriji Menadžerski posao
Niske plate
Prosečna plata
Visoka plata