logo
still collecting graphics

Zaposleni ste na poziciji Šef korisničke podrške u Republika Srbija? Zanima vas poređenje vaše plate s drugim ljudima na istoj pozicji?

Idete na intervju ili treba da pregovarate o visini plate i zanima vas koji iznos je odgovarajući za vašu poziciju?

Lako je! Odgovorite na kratak upitnik i saznaćete iznos plate za poziciju Šef korisničke podrške u Republika Srbija.*

Uporedite svoju platu sa drugima.

Opis radne pozicije

  • Odgovornost za vođenje tima za korisničku podršku
  • Kreiranje strategije, smer korisničke podrške i naknadna primena,
  • Podrška, timsko treniranje, rešavanje zahtevnih kupaca
  • Pratite rešavanje problema kupaca od prijema do rešenja
  • Poboljšanje usluga, povećanje angažovanja kupaca i omogućavanje organskog rasta
  • Rešavanje žalbi i pravljenje izveštaja
  • Pružanje informacija klijentima kompanije, telefonska i e-mail komunikacija
  • Poboljšanje efikasnosti korisničke podrške i stvaranje metodoloških smernica za kontakt sa korisnicima

Raspon plata za srodne pozicije u kategoriji Menadžerski posao

Niske plate

Prosečna plata

Visoka plata