logo

Pregled prosečnih plata po kategoriji

Novinarstvo, štamparstvo i mediji

Raspon plaća za osobu koja radi u Republika Srbija u kategoriji Novinarstvo, štamparstvo i mediji je obično od 688 USD (minimalna plata ) do 1 442 USD (najviši prosek, stvarna maksimalna plata je veća).

Ovo je ukupna mjesečna plaća uključujući bonuse. Plate se drastično razlikuju između različitih radnih mjesta. Ako vas zanima plata određenog posla, pogledajte dolje o platama za određenu poziciju.

Iznos mesečne neto plate
Plate mogu varirati ovisno o pozicijama, vrijednost koja je data je indikativna.
80% ljudi zarađuje:
688 - 1 442 USD
10% zarađuje manje 688 USD
10% zarađuje više 1 442 USD


Plate u anketi su izražene u net.

Na osnovu ankete o platama InfoPlate.rs, 80% ljudi u kategoriji Novinarstvo, štamparstvo i mediji u Republika Srbija zarađuje između 688 USD i 1 442 USD mesečno neto.

10% zaposlenih zarađuje manje od 688 USD, a 10% ljudi zarađuje više od 1 442 USD.

Anketa se zasniva na podacima zaposlenih, očišćenim od ekstremnih i duplih vrednosti.

Za kompanije - steknite samopouzdanje u odlučivanju o platama

Pošteno odredite plate zaposlenih. U tome će vam pomoći detaljan izveštaj o platama. Uvek ćete imati pri ruci relevantne podatke o platama.

Spisak pozicija u kategoriji Novinarstvo, štamparstvo i mediji i opisi njihovih poslova

Pozicija
Opis radne pozicije
Tržišni raspon
Direktor izdavaštva
  • Voditi i nadgledati strateški pravac i operacije izdavačke kuće kako bi se obezbedio sklad sa ciljevima i ciljevima kompanije.
  • Razvijati i sprovoditi inovativne izdavačke strategije za poboljšanje prisutnosti na tržištu i povećanje čitalačke publike.
  • Upravljati i negovati odnose sa autorima, urednicima, grafičkim dizajnerima i drugim ključnim interesima kako bi se obezbedila proizvodnja visokokvalitetnog sadržaja.
  • Nadgledati finansijske performanse izdavačke kuće, uključujući budžetiranje, prognoziranje i finansijsko izveštavanje.
  • Obezbediti usaglašenost sa propisima i standardima industrije, očuvati integritet i ugled izdavačke kuće.
  • Predvoditi marketinške i promotivne aktivnosti kako bi se proširili doseg i uticaj objavljenog dela.
  • Stvoriti kreativno i saradničko radno okruženje koje podstiče inovacije i izvrsnost u izdavačkoj delatnosti.
  • Pratiti trendove u industriji i aktivnosti konkurenata kako bi se prepoznale mogućnosti za rast i poboljšanje.
  • Voditi regrutaciju, obuku i razvoj osoblja, promovišući kulturu kontinuiranog učenja i profesionalnog razvoja.
  • Predstavljati izdavačku kuću na događajima iz industrije, konferencijama i mrežnim prilikama kako bi se izgradile i očuvale profesionalne mreže.
  • Obezbediti efektivnu komunikaciju i saradnju u svim odeljenjima kako bi se optimizovali procesi i poboljšala produktivnost.
  • Izveštavati direktno senior menadžmentu, pružajući redovne ažuriranja o performansom, izazovima i strateškim inicijativama.
614 - 1 530 USD

Znamo li da zaradite više ili manje od prosjeka u vašem regionu. Mi čak znamo kako obrazovanje utiče na platu i koliko ćete zaraditi u inostranstvu na vašoj poziciji.